U bent niet tevreden?

Bij Aafje geven we de zorg die we onze eigen ouders toewensen. Hier zetten wij ons iedere dag voor in. Natuurlijk kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als u er samen niet uitkomt, kunt u een klacht indienen. Het eerste contact is vaak met de ombudsvrouw.

Om ervoor te zorgen dat wij correct met uw klacht omgaan en deze zorgvuldig afhandelen, werken wij volgens een klachtenregeling. Alle klachten worden geregistreerd. Natuurlijk is er een geheimhoudingsplicht.

Klachtenregeling

De klachtenregeling bestaat deze uit drie fasen:
1.   Opvang, advies en informatie; het doel is om u de mogelijkheid te bieden om vragen of gevoelens van onvrede met iemand te bespreken.
2.   Bemiddeling bij klachten: het doel is om via herstel van het contact en het vertrouwen tot een oplossing van het probleem te komen.
3a. Behandeling op basis van de Wet Kwaliteit Klachten en Geschillen Zorg: externe Klachtencommissie Rijnmond
3b. Behandeling van klachten op basis van de wet BOPZ (Bijzondere Opneming in Psychiatrische Ziekenhuizen) vindt in een aparte commissie plaats

Klacht indienen

Wilt u een formele klacht indienen, vul dan het formulier in de bijlage in en stuur deze naar:
Klachtencommissie Rijnmond
t.a.v. de ambtelijk secretaris
Postbus 3063
3003 AB  Rotterdam

Alleen BOPZ-klachten kunt u sturen naar:
Klachtencommissie BOPZ
T.a.v. het secretariaat
Prins Constantijnweg 48 – 54
3066 TA Rotterdam

Downloads

Heeft u vragen of advies nodig?

Neem contact op met een van onze adviseurs

088 8 233 233 Bel mij terug Contact
Lisette big

Aafje.nl gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies. Melding afsluiten