Een 8,3 voor Aafje thuiszorg

Deel dit bericht:

Aafje voert elk jaar een tevredenheidsonderzoek uit onder haar thuiszorgklanten. De nieuwe score is een 8,3! Hier zijn we ontzettend trots op. Dit cijfer is een welverdiende waardering voor onze thuiszorgmedewerkers. Zij zetten zich elke dag weer in om onze klanten goede zorg te bieden, in hun eigen, vertrouwde omgeving.

Alleen maar ruime voldoendes

Alle Aafje-thuiszorgteams worden beoordeeld in het klanttevredenheidsonderzoek. Er komen verschillende thema’s aan bod. Een aantal vragen zijn bijvoorbeeld: In hoeverre zou u Aafje aanbevelen bij anderen? Voelt u zich op u gemak bij de zorgverleners? En kunt u met de hulp beter omgaan met uw ziekte of aandoening? Uit de resultaten blijkt dat onze klanten gewoon heel blij zijn met de geboden zorg. Alle teams scoren een 8,0 of hoger. En ook binnen de thema’s zijn de cijfers ruim voldoende.

Benieuwd naar alle resultaten? Klik hier.

Wie deden er mee?

Dit jaar vroegen we 2.516 thuiszorgklanten naar hun mening. 1.109 van hen vulden de vragenlijst anoniem in – op papier of digitaal. Dit betekent een prima respons van 44%.

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek?

Alle organisaties die wijkverpleging leveren, moeten de landelijke thuiszorgmeting doen. Daarnaast vinden we het bij Aafje zelf ook belangrijk om te kijken of onze klanten de zorg krijgen die we voor ogen hebben. Met de resultaten kunnen we waar nodig onze zorg en dienstverlening verbeteren.