Klantervaringsonderzoek

Klantervaringsonderzoek vindt minimaal eens per twee jaar plaats, uitgevoerd door een onafhankelijk bureau. Het levert de CQ-index op (Consumer Quality Index), die aangeeft waar de zorg- en dienstverlening verbeterd kan worden. Meer informatie hierover vindt u op www.centrumklantervaringzorg.nl.

 

Hieronder vindt u alle meest actuele CQ indexen van de Aafje locaties.

 

Mystery guest

Met behulp van een mystery guest worden de klantgerichtheid en het serviceniveau van een organisatie in kaart gebracht. In de zomer van 2015 zijn alle locaties van Aafje bezocht en gebeld door een mystery guest.

Deze mystery guest is ingezet om de gastvrijheid binnen Aafje te meten aan de hand van acht vaste aandachtspunten. Zo is er bijvoorbeeld gekeken hoe de gebouwen en de algemene ruimtes eruit zien. Ook is gekeken hoe de ontvangst op een locatie is en hoe de medewerkers met de gasten omgaan.

Overall scoort Aafje op alle aandachtspunten een 7,7: een mooie uitkomst en ook één die ruimte geeft voor verbetering. Met de verbeterpunten werkt Aafje continu aan het optimaliseren van de gastvrijheid op haar locaties.

Downloads

Heeft u vragen of advies nodig?

Neem contact op met een van onze adviseurs

088 8 233 233 Bel mij terug Contact
Lisette big

Aafje.nl gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies. Melding afsluiten