Klachtenfunctionaris

Aafje doet er alles aan om goede zorg te geven. Met de juiste aandacht en op het afgesproken moment. Maar soms gaat het niet helemaal zoals u verwacht had. Bent u ontevreden of heeft u de indruk dat wij ons werk beter kunnen doen? Dan willen we dat graag weten! Niet alleen om de klacht te herstellen als dat mogelijk is, maar ook om ervan te leren.

Het is goed als u een vervelende ervaring direct met onze medewerker of een leidinggevende bespreekt. Maar we kunnen ons ook voorstellen dat u dat moeilijk vindt, of dat u er samen niet uitkomt. Dan kunt u bij onze klachtenfunctionaris terecht.
 

Wat kan de klachtenfunctionaris voor u betekenen?

De klachtenfunctionaris is er voor klanten van Aafje en hun vertegenwoordigers. Ook als de zorg of dienstverlening al is afgerond. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en luistert naar uw verhaal. Zij adviseert u hoe u uw onvrede kunt bespreken en ze kan uw onvrede of klacht bij de juiste persoon binnen Aafje neerleggen. Ook kan ze als bemiddelaar bij het gesprek met de medewerker of leidinggevende aanwezig zijn. Uiteraard houdt zij in de gaten of uw klacht juist wordt afgehandeld. 
 

Vertrouwelijk
De informatie die u deelt met de klachtenfunctionaris wordt vertrouwelijk behandeld. Dit wil zeggen dat voor het delen van dezeinformatie met personen die niet zijn betrokken bij uw klacht, altijd eerst uw toestemming wordt gevraagd.
 

In contact komen

U kunt op verschillende manieren met de klachtenfunctionaris in contact komen:
- Telefonisch (tijdens kantooruren) via 0800 66 28 378 (gratis via de vaste lijn)
- Per e-mail via klachtenfunctionaris@aafje.nl.
- Via het klachtenformulier. Deze liggen op alle Aafje locaties bij de receptie.
- Via het contactformulier. Klik op de link voor het formulier.
- Schriftelijk gericht aan Aafje, t.a.v. klachtenfunctionaris, antwoordnummer 90445, 3009 VB Rotterdam.

Na ontvangst van de klacht neemt de klachtenfunctionaris contact met u op.

De klachtenregeling vindt u hier.
 

Tips of suggesties

Misschien heeft u geen klacht, maar wel een suggestie om onze zorg te verbeteren. Ook die horen wij graag van u.

 

Downloads

Heeft u vragen of advies nodig?

Neem contact op met een van onze adviseurs

088 8 233 233 Bel mij terug Contact
Lisette big

Aafje.nl gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies. Melding afsluiten