Verpleging bij u thuis

Verpleging bij u thuis

Onze verpleegkundigen geven u graag de beste verpleegkundige zorg in uw eigen omgeving gewoon bij u thuis. Tijdelijk, bijvoorbeeld na een ziekenhuisopname of voor langere tijd.

 

Verpleging aanvragen

U kunt verpleegkundige zorg aanvragen voor bijvoorbeeld:

  • het toedienen van injecties
  • het druppelen van de ogen
  • advies over medicijngebruik
  • medicatie via infuus
  • het verwisselen van een katheter
  • het verzorgen van een wond
     

Specialistische verpleging

Bij Aafje kunt u ook terecht voor gespecialiseerde verpleging op het gebied van longzorg, wondzorg, palliatieve zorg en oncologie. 

Bekijk hier onze specialisten

Kosten en indicatie

U heeft een indicatie nodig van de Aafje (wijk)verpleegkundige. Met deze indicatie, wordt verpleegkundige zorg betaald vanuit de Zorgverzekeringswet. Dit betekent dat uw zorgverzekeraar de zorg vergoedt vanuit de basisverzekering. U betaalt geen eigen bijdrage aan het Centraal Administratiekantoor. 

Vraag een indicatie aan

Hulp bij het aanvragen

U kunt voor advies of hulp bij het aanvragen van een indicatie of verpleegkundige zorg een afspraak plannen met een klantadviseur via de Aafje klantenservice op nummer 088 8 233 233.

Mijn eigen leven leiden, op een manier die bij mij past Meneer De Vries

Veelgestelde vragen over Thuiszorg

Wat zijn de kosten van huishoudelijke verzorging?

Voor de huishoudelijke verzorging wordt een eigen bijdrage berekend. Deze eigen bijdrage is afhankelijk van uw inkomen en wordt geïnd door het Centraal Administratiekantoor (CAK). Meer informatie hierover kunt u vinden op www.hetcak.nl.

Levert Aafje ook Persoonsgebonden Budget (PGB)?

Ja, Aafje levert ook PGB.

Voor meer informatie hierover belt u met de Aafje klantenservice op telefoonnummer 088 8 233 233 of gebruik het contactformulier op deze website.

Kom ik na een operatie in aanmerking voor thuiszorg?

Ook na een operatie kunt u in aanmerking komen voor thuiszorg. Het kan zowel huishoudelijke als lichamelijke verzorging betreffen. Hiervoor zijn landelijk richtlijnen vastgesteld die Aafje moet volgen. En natuurlijk zal Aafje er alles aan doen om uw herstel te bevorderen.

Voor meer informatie hierover belt u met de Aafje klantenservice op telefoonnummer 088 8 233 233 of gebruik het contactformulier op deze website.

Waarom gebruikt Aafje bij haar klanten thuis een zorgdossier?

Wij vinden het belangrijk dat het duidelijk is voor de klant en de hulpverlener wat we met elkaar afspreken en wat we voor u doen. Het zorgdossier is een goed middel om afspraken vast te leggen en de voortgang van de hulpverlening te noteren.

Voor meer informatie hierover belt u met de Aafje klantenservice op telefoonnummer 088 8 233 233 of gebruik het contactformulier op deze website.

Ik zou wel eens met iemand willen praten die mij helpt om een goede keuze voor mijn zorg te maken. Heeft Aafje daar iemand voor?

De klantadviseur staat u bij met raad en daad en helpt u met al uw vragen en zorgt ervoor dat u de hulp krijgt die u nodig heeft.

Voor meer informatie hierover belt u met de Aafje klantenservice op telefoonnummer 088 8 233 233 of gebruik het contactformulier op deze website.

Bekijk alle antwoorden op onze veelgestelde vragen pagina

Downloads

Heeft u vragen of advies nodig?

Neem contact op met een van onze adviseurs

088 8 233 233 Bel mij terug Contact
Lisette big

Aafje.nl gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies. Melding afsluiten