Klantervaringsonderzoek vindt minimaal eens per twee jaar plaats. Het onderzoek wordt uitgevoerd door een onafhankelijk bureau.

Klanttevredenheidsmeting intramuraal 2021: Zeer hoge waardering voor onze huizen!

Het afgelopen jaar is geen makkelijk jaar geweest voor onze bewoners en voor onze medewerkers. We zijn dan ook supertrots dat onze Aafje huizen door onze klanten gewaardeerd zijn met een erg hoog cijfer: een 7,9! Een geweldig resultaat, waarmee onze bewoners en de mantelzorgers duidelijk begrip tonen voor de moeilijke omstandigheden in de afgelopen tijd én waardering geven voor alle inzet. Eerder scoorde Aafje ook al een 7,9 bij de medewerkerstevredenheid en mogen we ons beste werkgever noemen.

De meting is net voor de zomer gehouden onder alle 1500 bewoners en hun naasten. Bijna de helft heeft een reactie gegeven, een respons waar we heel blij mee zijn. Onze locaties scoren allemaal ruim voldoende, tussen een 7,3 en een 8,8. Naast verbetertips ontvingen we ook talloze complimenten: “Mijn moeder wordt geweldig goed verzorgd, altijd lief en vriendelijk!” is zo’n compliment waar we warm van worden! Kortom, een uitstekende score die ons motiveert om te blijven verbeteren!